wtorek, 16 grudnia 2014

HujOO ma iść do adopcji ....

           ....ale moje serce nie chce jej puścić "/

zmieniłam jej kolor oczu , bo myslałam , że zielone mnie hipnotyzują 
i dlatego nie chcę jej oddać 



ale i w tych fioletowych siedzi mi w sercu jak drzazga ...


powiem wAm szczerze , że samą mnie to zaskakuje ,
bo HUJOO nie jest moim upatrzonym modelem ,
kupiłam jej główkę tylko po to ,
żeby uczyć się je malować 
...................



i mówiąc wprost zarobić sobie co nieco 
np. na wymarzone ogrodniczki 
dla BLYTHE :)



już jedną pomalowałam i sprzedałam bez większych problemów ..


więc obiecałam mężowi , że i ta główkę kupuję , 
żeby pomalować i sprzedać ,
bo po co mi skoro nie szaleję na jej punkcie ;)


ale ta , czyli panna MATyLDA
no nie daje mi się wypuścić ...





jej sesja nie jest przypadkowa 



miałam plan stworzyć jej sesyjkę , 
która posłuży mi do zareklamowania jej urody :)

no i uważam , że sesja udana ,
bo przekonała swoją urodą jedną z pasjonatek 

MNIE ;)


to te jej OCZYSKA 


RZĘSISKA


słodkie USTECZKA



to wszystko tak mi się w niej podoba , 
że chyba potrzebuję czasu 
,,,,,,,,,
żeby dotrzymac danej obietnicy


pA :)



10 komentarzy:

  1. Śliczna, śliczne zdjęcia O.O Nie dziwię Ci się, że sprzedać jej nie chcesz... bo śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko się rozstać nawet z lalką,a tym bardziej taką ładną.
    Pięknie ją pokazałaś na zdjęciach, na pewno oczarowała nie jedną lalkową wielbicielkę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak niesamowite ,,,, ale potrafią kraść serce :) i nie można się rozstać ;)

      Usuń
  3. Sliczna jest!
    Jakby sie pani zdecydowala sprzedac to ja jestem chetna ;)
    prosze jakby cos posac na maila
    zuzasweet1238@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy będzie szczęśliwy, pod czyj
    dach przywędruje - wspaniała Istotka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wpadłaś do mnie :)
    Wróć na bloga, tyle dziewczyn uciekło na fb, pusto się zrobiło bez Was...
    Tak bardzo lubiłam tu do Ciebie zaglądać i bardzo mi brakuje Twoich zdjęć i lal :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i czekam z nadzieją :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję , ale mam problem z wrzuceniem fotek na bloga , bo za czorta nie mam pojęcia jak z telefonu je tu wrzucić "/

      Usuń