poniedziałek, 3 listopada 2014

Pullip :)


i jej nowa czApa .......


nie wiem czy czapa zdobi Pullip czy 
Pullip zdobi czapę ?
ta lalka jest naprawdę ślicznej urody ....


ślicznie wychodzi ehhhh....
tyle razy ile ją widzę tyle razy się w niej zakochuję :)


no i jak zwykle  , małe przeróbki ,
tak dla inności ...
jak widać pobawiłam się dzisiaj na ostro :)
wykolorowałam kolory 
.......



rażą ale dla mnie bomba 
.........


 ................
i tak i siak czy owak 


dzisiaj głównie była zabawa światłem ....




OOOOO ...i o to mi chodziło 
 cudowne oświetlenie .......i to prawie bez moich przeróbek ;)
troszkę podrasowałam efektem krosowym...


...........
taa w poszukiwaniu światła byłyśmy nawet w łazience ,



nAtasza sie rozsiadła się na mojej ulubionej półeczce

 


a skoro to łazienkowa pułeczka to oczywiście musi być z uroczym serduszkiem ,
hehe
zamiast na drzwiach do ustępu ;)



baa nie tak do końca zamiast
 bo tu niespodzianka
mój cudowny upominek 
.. ustęp w sam raz do klimaciku mojej łazieneczki ;)




i to byłoby na tyle dzisijeszych fotek ...


pOzdrOwiOnka :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna czapa:)
    Jaki to model pullipa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie *.* Pullipka, czapeczka i zdjęcia... wszystko takie... takie... NIESAMOWITE! ;D
    Pozdrawiam =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń
  3. your doll is beautiful also de clothes that i supose you made but in Portugal we don't have them :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ps . ja robię ubranka dla moich lalek ;)

      Usuń
  4. Jak ja lubię te Twoje wykolorowania i zdjęcia :) Mogę je oglądać bez końca...
    Czapa cudna lala też zacnej urody, pasują do siebie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta czapa! a kolorki na zdjęciach super, idealnie pasują i humor poprawiają w listopadowe wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy istniałaby możliwość odkupienia od pani LittleFee Ante??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam , niestety.... to moje serduszko jak każda z których mam , nie sprzedaję lalek , ale możesz poszukać na flickriku :)

      Usuń