niedziela, 5 października 2014

zostałam nominowana .....


 przez My Minty World :)
już jakiś czas temu "/  ale wypadło mi kompletnie z głowy , hmmm...
jakieś 30 lat temu miałam taki zeszyt ,bA! nie tylko ja - wszystkie moje koleżanki ,
gdzie były zawatre rozmaite pytania i wpisywaliśmy się sobie na wzajem :)
kompletnie o tym zapomniałam ,a ta zabawa powraca ....
akurat dzieciństwo to czas do którego powracam bAAArdzo chętnie !
dlatego pobawię się z wAmi , a co ? dorosłym to już nic ma niewypadać ?











pytania na które mam odpowiedzieć :




1. Twój najdziwniejszy zwyczaj?
ha :) to chyba moja fobia porządku , ciągle poprawiam zasłony , narzyty , poduchy 
no i całą resztę którą niestety rozwala mój mału smyk ;)

2. Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
to raczej spontaniczne myśli , to co mi w głowie siedzi w danej chwili ..

3. Znajdujesz na ulicy 50 zł - co robisz?
jeśli są "niczyje" - wydam :)
...jeśli jednak jest potencjalny jej własciciel -oddam ,
sumienie by mnie zgryzło "/

4. Jakie słowo Cie prześladuje?
NO :)
a kiedy się denerwuję - wypowiadając się publicznie 
mówię PO PROSTU po 5 razy w jednym zdaniu :/

5. Co poprawia Ci humor?
słońce za oknem i oczywiście LALKI !!! :)

6. Co wybierzesz, wakacje na Karaibach bez portfela czy praca na statku z tysiakiem w kieszeni?
jeśli to mają być wakacje 
to wolę być "goła "ale wesoła  czyli Karaiby :)

7. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
mądry człowiek : rozsądny , konkretny , dojrzały ..  i do tego zawsze wesoły ... 

8. Jaki masz widok z okna?
ojoj z pokoju na blok "/ okna sąsiadów 
z kuchni na szczęsie na NIEBO i z daleka PARK :)

9. Jakie imię dla chłopca, a jakie dla dziewczynki?
LOLEK i TOSIA 

10. Co jest twoją piętą Achillesa?
uczucia "/

11. Dlaczego prowadzisz bloga?
bardziej traktuję go jak album ze zdjęciami ,swój pamiętnik ,
mam ralne oczekiwania co do grona znajomych ,
bo wiem ,że zbytnio nie zaciekawię sobą ,
ale zależy mi mieć grono fanek lalek takich jak ja :)






wiecie co ,fajne to nawet było 
na moment przeniosłam się w czasie :)

kiedyś ktoś mądrze to powiedział :

........................
...........

  
dzieciństwo to fajna pamiatka ,
obym nigdy nie zapomnaiła jakie to fajne ,
tymbardziej sie ciesze z mojej pasji ,
bo szując ciuszek powracam do tych lat .......





pOzdRawiAM !!!!!! :)



2 komentarze:

  1. Hello from Spain: I enjoyed reading your answers. Very interesting. Great pics. Lovely doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię dzieciństwo i chętnie wracam pamięcią do tych beztroskich chwil :)
    Z zainteresowaniem przeczytałam Twoje odpowiedzi i doszłam do wniosku... jak wiele mamy wspólnego :)))
    Zdjęcia jak zawsze super- kolorowe i energetyczne, a lala świetnie wygląda :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń