czwartek, 23 października 2014

takie tAm mOje wełniaczki :)




cZapY , czApki , bereciki ;)















UPS 
ciekawostka
przy tej sesji doszło do małej katastrofy 
..........


złamałam swojej lalce głowę ,
na całe szczęście miałam te dzinksy do naprawienia ,
udało się i już jest oczywiście w całości ;)



ale przestrzegam uważajcie !
bo można przesadzić z wykręcaniem jej ciałka 
tak jak ja ,
bo przecież też niechcący to zrobiłam "/



a jakby był ktoś zainteresowany , to
wełniaczki można u mnie kupić :)












............
akurat tej już nie mam czapki ,
ale zawsze jest szansa na zrobienie takiej samej , bo włóczkę jeszcze mam :)



w ogóle to
mam mase różnych kolorów motków, ale nie udziergałam zbyt wiele czapek ,
żeby u mnie nie leżakowały ,
bo jeśli ktoś miałby ochotę na taki czapo-berecik ,
może zaproponować kolorystykę , a ja sprawdzę co się da zrobić ;)








........a tEN
to jest już taki MEGA beret ;)




dodałam jeszcze więcej oczek niż w werski podstawowej 
i wyszedł taki , że ho ho ...
spodobał mi się tak , że sobie nawet taki zrobiłam :)


na razie wystawiłam go na sprzedaż ,
jeśli nikt nie kupi  , zastanowię się czy  nie zrobie z niego torebki ,
mam idealną wręcz podszewkę po innej torbce i jeszcze pasujący pasek ala skórkowy 
,,,,,,,,,
będę w nim chyba kartofelki nosić ,
bo taki mi wyszedł wiEEEEElgachny ;)

http://olx.pl/oferta/welniana-czapka-beret-CID87-ID75Tln.html




tak czy inaczej moim zdaniem Pullipką taki fason świetnie pasuje ,
to tylko moje zdanie .....,
każdemu podoba się to co się komu podoba ;)


absolutnie nie chce narzucać nikomu sWojego gustu , absolutnie ;)
... tak tylko prezentuje moją wizję ...


w moim ulubionym kolorze
czyli     
 zieloną czapę nawet wykorzystałam 
dla szmacianki która uszyłam 
...................





         



......tak na zakończenie mały kontraścik 
Natasza podprowadziła styl Blythe ;)


pOzdRawiAm wszysTkich !!!!!! :)

9 komentarzy:

  1. Prześliczne te bereciki mam zamiar kiedyś taką zamówić!
    A co do lalki to ślicznie wygląda w tym wigu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ślicznie dziękuję :) .... oczywiście nie ma problemu , czekam na zamówienie :)

      Usuń
  2. Ale genialne czapki!!! A ten strój na ostatnim zdjęciu... ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! mi ten strój ostatni też się bardzo podoba :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, ze lalkę udało się szybko i sprawnie naprawić. Ja to bym pewnie zapaści dostała w takiej sytuacji ;)

    Piękne są berety, które robisz - wysłałam do Ciebie na fb zapytanie wiadomością (może wpadła w folder "inne"). Chciałabym jakiś. I przypinkę - są cudne.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co dziwne byłam załamana , że głowa mi została w ręcę , ale jednocześnie mi się chciało śmiać ;) czałe szczęście , że udało sie naprawić ,bo rozpaczy nie było by pewnie końca ..... tAk , jesteśmy umówione :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, takie kolorowe i energetyczne. Berety świetne, lala ślicznie w nich wygląda, ale sama jest cudna :)
    Szmacianka cudowna, jakie ma super buty...
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle bardzo Ci dziękuję za miłe słowa !!! ....a moja szmacianka ma buciki dzecięce ;)

      Usuń