czwartek, 2 października 2014

opróżniam magazyn.....



muszę powrzucać fotki z magazynu ;)
na bierząco wrzucam na fc , a tu jak czas sie znajdzie
 ....a kolejne czekają :)
Hm... kupiłam nowy telefon z aparatem oczywiście
i jestem zaczarowana i oczarowana jakie on ma bajery łał :O
,,,mam go kilka dni więc jeszcze nie udało mi się oglądnąć wszystkiego ,
ale jak to ja , oczywiście interesuje mnie najważniejsze co można zrobić ze zdjęciami ?
i szok co on robi !!! z mojego smyka - zrobiłam kota Prota ;)
..........
.. ja to taka na czasie nie jestem ,bo się ma tych troche lat ;)
więc dla mnie takie sztuczki to jak dla stulatki internet zobaczyć ;)
bawiłam się nim wieczorkiem jak małe dziecko ,
aż żałowałam , że spać trzeba ...
no dobra nie przynudzam moimi fascynacjami ,,,,
mój syn by się za głowe złapał
i jak to on powiedziałby , że staruszka się podnieca gadżetami ;)
dla młodych to wszystko takie oczywiste , ale dla takich jak ja
dzieci z PRL-u zachwycają takie bajery ....;)
przestaje mnie już dziwić ,że dzieciaki tak elektronika się zachwycają
..............

a teraz jeszcze "stare" focie ...... :



brakuje mi jeszcze stołu ;)
ale kuchnia mi sie bardzo podoba ,udało się mi ją zrobić tak jak chciałam ,
oczywiście brakuje wszystkiego co ma kuchnia i bardziej to jadalnia ...
zwał jak zwał , cieszę się , że mi wyszło 
to co zaplanowałam , komudkę okleiłam tasiemką i zrobił się babciny klimacik :)


aaaaaa to białe duże  łóżko zrobił mi kolega Piotrek ,
jestem mu bardzo za to wdzięczna , bo zajmuje sie poważnymi rzeczami ,
...mąż mówi - nie bedzie Ci takiej pieroły robił ,
na szczęście się pomylił 
bo poprosiłam i zrobił :)
na szczęście są ludzie zdolni do poświęceń ....





tak jak np też mój mąż
  który zrobił mi ten domek , chałupe wręcz 
i na dodatek chodził ze mną po jego rodzinnej wiosce
 i pytaliśmy ludzi - jego znajomych
czy mają niepotrzebne deski , leżące oczywiście na podwórku ;)
.........
chałupę zbił już rok temu ,
ale oprócz życia lalkowego obok mam prawdziwe życie ;)
dlatego rok mi zajeło skończenie ....
gdyż
(: brak czasu to mój wróg ;) 


a to już Lilka pozuje i popisuje sie nowa czapą z przypinką :)










.........................
.........
....


Lilka dostała słodziachny prezent ....już sie nim dawno chwaliła na fc 
ale raz jeszcze dziekujemy !!!!!
Lily Leah
:D










nawet nie wiedziałam , że mam jeszcze te ......
hmmm 













zostały mi jeszcze 3 minuty ,więc muszę konczyć ,
na szczęście udało mi się "powrzucać" Lilkę ;)
taa...
może kogoś zdziwić , że liczę czas ,
ale gdybym tego nie robiła ,
staraciłabym mase czasu na przyjemności ,
mi było by i błogo ,ale obowiazki urosły by do gigantycznych rozmiarów , 
dlatego planuję i wyliczam sobie czas , polecam każdemu , to pomaga w organizacji 
mi niestety czasu i tak brakuje , ale cóż chce dobrze korzystać z tego który mam
choć serce boli , że niemam go więcej .. ale cóż
....kawa wypita ,czas do obowiązków ;)
papapa 



3 komentarze:

  1. Hello from Spain: I just discovered your blog and really like. I also collect dolls and furniture in 1:06 scale. I love your blog. Great job and fabulous pics. I invite you to visit my blog: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie śliczności, szczególnie słoneczko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym czasem, chyba zacznę uskuteczniać :) Może dzięki temu będę miała go więcej ^^) Domek się świetnie prezentuje. Od razu widać, że jest twój :) Gratulacje rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń