sobota, 18 października 2014





chciałam zrobić dosłownie dwie fotki !!!
ale znów mi nie wyszło 
i wsiorbało mnie w cykanie ;)




fotki miały przedstawić głównie berecik ,
żeby wystawić go do sprzedaży , ale Sasza mi tak zaczeła pozować , że zrobiłam mini sesyjkę :)


hmmm... berecik jak berecik , zrobiłam go z kilku włóczek ,
ale ma w sobie coś szczególnego ,,,,









OPRÓCZ oczywiście swojego uroku ;P





pomponiki :)
dla wAs to oczywiste zwyczajne pomponiki ,o co jej chodzi - pewnie pomyślicie ,
dla mnie mają swoją wartość :)
bo są dla mnie symbolem sympati człowieka do drugiego człowieka ;)



a mianowicie ,było to tak ,
że którgoś dnia przyszedł mój mąż z kłębkiem w dłoni ,
powiedział , że dał mu go nasz znajomy - dla mnie ") !!!
to niby nic - jakiś tam motek ,
ale cieszył minie o stokroć bardziej niż jakiś wielki prezent z niby jakieś tam okazji ....




  

małe rzeczy ot tak , bez specjalnego powodu ,
po prostu podarowane tylko po to...dlatego , że ....
 ktoś pomyślał o kimś ,
o tym co lubi o tym co go interesuje , o tym co mu się przyda ......

nic wielkiego MOTEK ?



jasne , że nic wielkiego , choć fajny - taki inny , pomponiki na szbureczku ,
ale nie ważne co 
ważne , że są ludzie którzy o nAs myślą w tak niewielkich rzeczach ,
bo mamy prawo dzieki niewielkim gestom myśleć , że możemy na nich liczyć w tych większych .....




warto robić małe rzeczy ,
dla czyjeś radości dla uśmiechu dla okazania sympatii
ot tak bez powodu nie czekając na okazję i konkretną sposobność ...


bo dawanie uszczęśliwia naS samych !
nie tylko innych :)

lubię okazywać swoją sympatię innym ,
ale często się hamuję ,
bo wstyd mi robić małe rzeczy ,
ja od innych je bardzo doceniam ,
ale boję się że inni nie odbiorą to zbyt dobrze :/
..................................

tak czy inaczej chciałabym ten berecik podarować :)
tylko mam dylemat , bo jest kilka osób którym chciałabym coś sprezentować 
ehhhhh...
ale moje myśli magnetyzują do wyjątkowej osoby !!!
 i ten BERECIK utkany  SYMPATią moich resztek i darowanych pomponików ;)
powinien trafić do osoby dzięki której rozwinełam swoją pasję ...
tej która wielokrotnie poświęciła mi swój czas ,
żebym mogła kupić lalki ,,,,,
a jest nią Bovary :) 

teraz tylko zacisnąć zęby , czy jej się spodoba "/
....... ?????????









12 komentarzy:

  1. Myślę, że jej się spodoba. Chociaż nie znam się na gustach... :/ Ale ma to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jej się spodoba. Sama bym taki nosiła. :3
    Pozdrawiam. :)

    polinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: awesome pics. I ove your doll and pics. Lovely. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Bankowo :) Śliczny jest i te wyjątkowe pomponiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. que lindo dormitorio ...tu pequeña es preciosa ,y su ropa es adorable.

    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamuniu......jestem wzruszona,naprawdę :) Bardzo Ci dziękuję - bereciki (bo dostałam dwa) są przepiękne.Dziękuję też za wszystkie miłe słowa pod moim adresem. Jesteś kochana :*

    OdpowiedzUsuń