niedziela, 26 października 2014

BaRDzo ale tO bArdZo DZIĘKUJĘ za komentarze ")



Wszystkim wAm bardzo dziekuję za wszystkie miłe słowa :)
Czytam wasze opinie i jest mi od nich naprawdę cieplej ;)
szczerze nie wiem czy ktoś zagląda na odpowiedzi do swoich komentarzy ,
jeśli tak to obciach ,,,bo u mnie takie bez eha zostają niektóre posty............ "/
a bo ja głównie z mojej oszczędności czasu czytam je z e-maila
uSmiecham sę do nich , licząc , że zaraz znajdę czas odpisać ...
no i wiecie jak jest - Qrę domową zawsze coś odciągnie od przyjemności
jak nie to , to śmo i pyk ... uciekła chwila ,,,,,,,,
dlatego teraz z tego miejsca chcę wAM podziękować !!!
i powiedzieć , że Was nie ignoruję , tylko umyka mi moment , żeby wklepać słowo ..
................................................................................podziekowania !!!






tak , żeby nie zapomnieć o mojej małej krasnolinie :)
słodziachna łOBuziRa


całkiem jak mój synek słodki całuśny i przytulaśny jednak aNcymonek ;)













...no ale , że o co chodzi ?











taka jest 
mOja PukiFee Ante :)



..w swojej sukieneczce która się podzieliła z Blythe.. 




jak ja kocham tego rozczochrańca :)




a tu tak mała zabawa oświetleniem ,
wydawało by się , że zdjęcie wystarczy cyknąć i już ,
jednak to światło jest jego wyznacznikiem czy wyjdzie :)
...................................



...........................
moj domek jest specjalnie ustawiony pod światło,
ale wiecie co stanowi dla mnie mega problem ,
często jest zbyt naświetlony ,
albo co gorsza , bardzo często przeszkadza mi
mój cień który często pada podczas fotografowania "/



oj tam oj tam , nie będę narzekać ,
bo gimnastykowanie się opłaca i wiele zdjęć i tak wychodzi ok 

ale jak to ja musze trochę przykombinować ,
żeby tak normalnie nie było .......


to się bawię w przeróbki :)


i zmiany filtrów .....


udało mi sie wysypać fotki ,
a teraz musze oddać laptopa ,bo mój mąż się domaga ;)

pOzdRawiaM szYbciorkiem .......... :)


5 komentarzy:

  1. Wiem jak to jest z uciekającym czasem, ale najważniejsze, że komentarze Cię cieszą i motywują do dalszych cudnych zdjęć :)
    Puki Fee Anta to także mój ulubiony i wymarzony model- może kiedyś...
    Twoja rozrabiaka jest po prostu cudowna w tych kiteczkach i za dużym sweterku. Widać, że energia ją rozpiera :)
    Jeszcze raz dziś pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ! jak zwykle miłe słowa :) cieszę się , że wzbudza Twoja sympatię ta kruszynka i z całego serca Ci takiej życzę :) ma w sobie takie coś , że jej się nie da oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malutka przypomina mi dzieciaczki kuzynki, małe słodkie łobuziaki. :D
    Chciałam jeszcze dodać że ma śliczny pokoik. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) łobuziaki muszą być słodkie ,bo dużo trzeba im wybaczać ... pozdrawiam kuzynki ! :)

      Usuń
  4. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    Never too old for dolls.

    OdpowiedzUsuń