wtorek, 14 października 2014

.. ale był oBciach "/

taa..był obcich po pachy , ale wart swojej ceny :)
poszłam sobie pod moja kochaną wieżę , a co nie wolno mi ?
bo tam akurat trzeba iść specjalnie , dlatego że znajduje się na środku ulicy ,
tzn tak dokładnie teraz na rondzie , hm ...
centrum miasta , rondo , korki - czyli łańcuszek samochodów na obkoło
a pod drzwiami WiEŻY waćpanna z lalką w ręku i robi jej fotki
hehe , szkoda , że nie fotografowałam niektórych min ,
jedni obserwowali mnie z zciekwiemień , chłopaki się podśmiewali ;)
inni chyba chcieli dzwonić po jakiegoś specjalistę ,,,
żeby robić zdjęcia lalce , wolę nie myśleć co myśleli o mnie ,
ale nie żałuję i o to chodzi , podsmiewajki się skończyły ,
a mi zostały cudowne focie , mało skromnie z mojej strony ,
ale mi się bardzo podobają ")









.. hejka to ja :)


poszłam oglądać przepiękne wrota...










podeszłam do nich oczywiście bardzo blisko
a z okienka było słychać takie łłuuuuuu...
szum wiatru jakby z odchłani ,
sama tam nie byłam , bo okrążało mnie mase aut z ludźmi w środku ;)
ale i poczułam taki dreszczyk ...





łłuuuuuu...........



dobrze , że ten LEW nie zaryczał ....


 a to ciekawostka,  tak jest usytuowana owa wieża ...


......i tak sobie przeszłyśmy boso po nYsie ;)



....................
jest jeszcze jedno cudo w moim mieście ,



Fontanna Trytona











z moim miastem najczęściej mogą kojarzyć się samochody :) 
bo tu była fabryka FSO lub FSD czyli NYSEK ,
do dziś ten bombowy samochodzik , bardzo mi się podoba 
i takie zasłużone autka dla naszej ojczyzny ....


Nysa 522 - Milicja Obywatelska



Kultowe auto PRLu!



taa to są furki ehhh mieć taką , już mam wizje jakbym ją odpicowała .......
ale ale
poza Nyskami moje miasto głównie słynie z ilości kościołów ,
jest ich tu masa , tak jak i wyciecz żeby je oglądać ...
i przez to NYSA w świecie jest nazywana ŚLĄSKIM RZYMEM ;)

.................................
a już całkiem atrakcją jest to , że mamy tu dwa parki superowe ,
jedno ze stawem , fortyfikacją blisko rzeki ,
drugi z placami zabaw , restauracją ...
FORtY !!! o to jest szok tu tam i siam ....
w dzieciństie chodziłam po nich , a czasem i pełzałam ,
szok dzisiaj mam dreszcze jak mogłam tam włazić , aż ciśnie się na usta - nie róbcie tego ;) 
mamy też rzekę , blisko widoczki na górki i pagórki , basen odkryty i zakryty ,
trzy wieże , dwa stadiony , poligon 
a co najciekawsze wszędzie mogę chodzić na nogach ,
bo wcale nie jest tak wielkim miastem :)

i BA jeszcze jedna atrakcja - JEZIORO NySKIE zwane Riwierą Nyską :)
kiedyś tam się muszę wybrać zrobić fotki ,
ale to musi być wolny dzień od mojego urwisa , bo z nim to ja mogę ....
a że wolne mam raz na pół roku i zaledwie 2 godziny to hoho poczeka sesyjka jeszcze sporo ;)






....ja wiem , że mieszkam tu od lat i pewnie z tąd ten sentyment ,
ale uważam , że dla rodzin jest to extra miejce pod wzgledem przeróżnych atrakcji ,
ale ma jedną wadę !
nie ma tu pracy "/
studentów masa , bo i mase uczelni, emerytów uuuuuu i jeszcze trochę 
ale prawie , że wszystkie pozamykane zakłady :(

...................
chcę tu żyć, ale .. 
nie wiem czy nie nadejdzie taki dzień ,że wezmę wlizeczkę , lalaki pod pachę i heja w świat ......
ehhhhhh,,,

ale zanim co to teraz jeszcze kilka fotek Saszy w nowym bereciku ,
jeśli komuś się podoba to sprzedam :)








buziaki przesyłm każdemu kto do mnie zagląda ,
do zobaczenia :)
 PA! 


....   idę zobaczyć co u wAs nowego .......



6 komentarzy:

  1. Your doll is very beautiful and the pics are gorgeous. I also love to take outside photos and I also travel with my dolls. see my blog and give your opinion.
    keep in touch.

    http://rosesvioletsandpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że się nie zawstydziłaś do końca i nie uciekłaś bo by nie było czego oglądać!
    Zdjęcia ślicznie Ci powychodziły ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to wścibskie spojrzenia i zdziwione miny kiedy lalka jest przed obiektywem dlatego dobrze Cię rozumiem, ale najważniejsze, że wytrzymałaś i dzięki temu znów możemy oglądać kolejne piękne zdjęcia :)
    Riwiera Nyska mnie zachwyciła, mogła bym tam spędzić urlop :)
    Twoja Saszka jest urocza czy w bereciku czy bez, ale berecik bardzo jej pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) ..i jak już pisałam , zapraszam na RIWIERE !

      Usuń