wtorek, 9 września 2014

jEstem :)





ojjjj...
zniknęło mi się , 
ale widziałam komentarze i każdemu bardzo dziękuję 
za odwiedziny :)



przysnęło mi się z blogiem  ;)



ale fotki nowe są więc powysypuję po trochę :



miałam wielkie plany "na wakacje"
 zrobić lalką to i śmo ,
ale skończyło się na planach ;)


                                         
                                                               
    mój dziadek mawiał :
"jeden planował se pierdnąć i się ze...."
hehe .... brzydko ale czy to nie racja ;)


....no ale jest nowa CzApa
i mały sukces ,
Blythe stoi na swoich nogach ")
...chociaż chwile...
szczerze to ja nie przepadam za jej ciałkiem "/
jest tak nie ustawne ,
że odbiera sporą przyjemność robienia jej zdjęć ..



więc nie pozostaje zbyt wiele pomysłów na nią i musiałam robić na leżąco 
..................


moje szpanerskie ogrodniczki 
z kawałka nogawki ,
nawet - nawet tak źle nie wyglądają 
jak w rzeczywistości ;)


a Sasza ślicznie wygląda w promieniach słońca , 
rudość jej włosów rudzieje na maxa ;)
błękit czapy błękitnieje .....



taaa...
rzadko robię focie w naturalnym świetle 
dlatego się tak tym excytuję ;)




i jeszcze jedno
takie coś sobie wymyśliłam ,
że zrobiłam z niektórych moich zdjęć 
- przypinki :)


przypinałam gdzie popadnie ;)


tu i tam...




wygląda jak harcerka ;)



ale skoro mam 4 lalki 
to i cztery przypinki 
musiałam na raz pokazać ;)





5 komentarzy:

  1. ojaj, jaka śliczna *.*
    Zdjęcia bardzo mi się podobajązwłaszcza drugie ♥♥♥
    A jeśli moge się spytać- cóż to za ciałko ile mieży i ile kosztuje? Bo szukam jakiegoś orginalnego ciałka, bo bitsu mnie już dobija XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) to jest też obitsu - azone rozmiar S , koszt 135 zł , i nie mogę powiedzieć ,że polecam , niestety tez mnie dobija ;)

      Usuń
  2. Fajnie znów Cię widzieć, zdjęcia świetne bardzo mi się podobają :)
    Modelka jak zawsze stanęła na wysokości zadania, fajnie ubrana, a czapa-beret nadaje jej taki pazur. Przypinki super pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^ω^
    Proszę, przyjrzyj się szczegółomKLIK

    OdpowiedzUsuń