piątek, 26 września 2014

fOr sAle.....




                       
                            lalka 


                            rEbOrn

kit artystki Elly Knoops

.............model LUKAs'


ręcznie wykonana
malowana 
przez nie znaną mi osobę 
 kupiłam ją ponad 5 lat temu na allegro za ponad 1000 zł 
zanim weszły podróbki ,
więc jest pewność orginału !
........
niestety uważam , że makijaż nie jest zbyt profesjonalny
na pewno amatorki 
wolę uprzedzić gdyż nie zależy mi na pozbyciu się lalki ,
lecz chcę jej znaleźć nowy dom :)

mimo defektu jakim jest makijaż ma niesamowicie realistyczne oczka, 
włosy bardzo dobrze wczepione , moherkowe , wyglądają jak prawdziwe , krecone :)
kończyny lalki są wypełnione granulatem obciążającym. 
miękki korpus wypełniony granulatem i watoliną





jak widać ma ubytek w makijażu ustek ....



waży 2.6 kg 
ma 55 cm 




z wielkiem żalem wystawiam ją na sprzedaż ,
bo kiedy biorę ją na ręce 
wygląda jak prawdziwe dziecko !!!!!!
jest bardzo realistyczna ...


to jest jej oczywiście
WiEką zAletĄ 
dla osoby która się na nią zdecyduje,
ale dla mnie będzie to smutne rozstanie ..




















ale nie pozostawia mi wyboru fakt ,
że mam małego urwisa w domu ,
który nie daje sobie wytłumaczyć , że lalki ruszać nie może
............


kupiłam jej nawet wózek ,
ale niestety długo będą tam siedzieć tylko misie ..




zapomniałabym dodać , że ma różowy smoczek na magnez :)



można zobaczyć proporcje to jest oczywiście wózek dla lalek
 a mój mały ma 2 lata 






lalaka ma też inne ciuszki ,
ale moim zdaniem tak wygląda prawdziwie :)
zawsze można ją przysłodzić
ma różowy sliczny komplecik z opaską w którym wygląda zabujczo
tylko ja nie miałam czasu ją przebierać do zdjęć ;)
.........
mam jeszcze inne jej zdjęcia niestety na płytce ,
ale gdyby ktoś był naprawdę zainteresowany wtedy zgram i wyślę :)

cena 470 zł  



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. zApraszam na aukcję ;)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=4831738668

    OdpowiedzUsuń