niedziela, 21 września 2014

czyżby kRyzys ......



osTatnio mi bije ...
jestem nie zadowolona z siebie ,
cykam te fotki chcę się nimi dzielić ,
a myślałam , że jestem z nimi nudna ,
tzn pierw myślałam , że to wina aparatu ...
że gdybym miała lustrzanke to bym to i śmo , ale
kochane dziewczyny uświadomiły mi ,
że nie jestem jedyna z amatorskim aparacikiem ;)
to było potrzebne :)  POCIESZYŁY mnie , że tak kiepska nie jestem ;)
ale rozczarowanie nie mineło ....
uświadomiłam sobie jednak , że problem w tym ,
że to chyba ich powtarzalność mnie dobija ,
monotonia nie należy do moich ulubionych stanów ,
więc chyba budzi się we mnie ten dziki pociąg do zmian ;)












korciło mnie okropnie ściąć jej włosy po samą brudkę ,
zatrzymałam się 
bo jeszcze nie teraz :)
jeszcze poczekam i się nacieszę tymi cudnymi włosikami ;)
...... troche jednak przyciełam ....
ehhh jak mi szkoda , że im tak łatwo się nie zmienia wigów "/


pomyślałam ,że tak radykalnych zmian to ja nie będę jeszcze robić ,
bo moge pożałować ,
ale pomyślałam , że chociaż troszkę muszę zmienic ich wyglą
czyli moich wszystkich lalek 
np innymi ubrankami ,
kocham te kolorki 






 ciężko u mnie tego nie zauważyć ;)

nawet jedna bardzo sympatyczna osóbka
podarowała mi prezenciki ,
żeby jeszcze bardziej rozteńczowić moje teńcze hehe ...


nie na pewno nie zrezygnuje z tych barw .....









ale postanowiłam na chwilę nieco poszarzeć , zbrązowieć lub zgnić zielenią hehe
nie żebym robiła coś wbrw sobie 
absolutkie ! 
po prostu przyszedł już czas na zmiany 
przychodzą one małymi kroczkami ,
bo zanim co to jeszcze muszę bloga uzupełnić fotkami które już mam w magazynie ;)



o takie tam .......






a później powywracam wszystko do góry nogami .....





to taka mini zapowiedź mojej pracy .....


wbrew pozorom kocham też takie kolory 
ja je nazywam "byle jakie" 
takie nijakie
szorskie bure i ponure :)

a resztki to to co jest w tym najfajniejsze ,
starsznie pracochłonne przyznaję ,
ale jeśli efekt mnie zadowoli nie pożałuje tych godzin pracy ;)




ale , żeby dopełnić tych zmian
mam do wAs prośbę :)
potrzebuje nowego programu do przeróbek zdjęć 
nudzi mnie ta czcionka którą mam w piccasa 
mały wybór "/ prawie żaden ...
i bardzo mi się podoba postarzenie takie jakby kanty wykrekowane wygumowane ....
możecie polecic mi coś prostego ,
bo nie ukrywam nie mam czasu na nauki 

a marzą mi się total zmiany :)

POZDRAWIAM !!!

ps. podglądam wAs jak tylko czas mi na to pozwala ,
przepraszam , że nie zawsze pozostawiam ślad po sobie , ale to brak czasu "/
komp mi muli i szybko szybko ..... a juz tak najwiecej czasu to facebook mi zajmuje ,
później ochłapy czasu , bo mały pstyka kurkami od gazu albo łazienkę zalewa i zmykam ....
ale jak jesteście na fc to zaprości mnie , będę na bierząco ,
bo ciekawi mnie co u wAs 
PA :)

4 komentarze:

  1. Ja tam bardzo lubię oglądać pani zdjęcia bo są takie 'ciepłe' i kolorowe. Tak samo jak styl lalek. :3 A co do programu do ja używam oprócz picasy internetowego PicMonkey'a (darmowy i bardzo łatwy w obsłudze) oraz ściągnęłam sobie photoscape'a ale używam go tylko dla ciekawych czcionek. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Twoje fotki nigdy nie są nudne. Zabawne, kolorowe i takie energetyczne zawsze chętnie oglądam i podziwiam Twoje artystyczne koncepcje :)))
    Lala śliczna, piękny kolor włosków. Chyba zostawiła bym taką długość, daje wiele możliwości fryzur.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) faktycznie masz racje daje możliwość fryzurek , no to powinno mnie powstrzymać od ścięcia zbyt krótko ;)

      Usuń