piątek, 4 lipca 2014

mąż wRócił z dElegacji......




i jak myślicie ???
...... taaaa ogląda mecze "/


no tO sobie wykorzystam chwile i powrzucam fotki :) 



zrobiłam sobie na facebooku wielkie ich wysypisko ;)
....ale tak pomyślałam , że i tu je pokarzę ....

troche tO jesT tak ,
 że choć chcę głównie pokazać je Wam 



tO też rObię sObie z blOga sejf
na mOje zdjęcia :)



z kompami bywa różnie ,
już starciłam zdjęcia przez awarie sprzętu "/



i co jest dziwnego w tym , że mam tysiące zdjęć ,
ale te które straciłam 
nie wiedzieć czemu uważam ,
że były najfajniejsze ;)
........



ze mną tak bywa ,
czasem nie doceniam tego co mam ,
tylko to co straciłam uważam za prześwietne ,
a to co chcem za zajefajne ;)



ehhhh dogódź sobie ;)



a przecież i to jest fajne 
tylko mi się opatrzyło 
:):):):):):):):)



a tO magiczne spOjrzenie :)




hehehe
już przekonałam sama siebie,
i jestem już zadowolona z tego co mam 
..........................







przecież jest ładna sama w sobie ,
więc jak mogę nie być zadowolonym z jej zdjęć ?????
.........................




i co najważniejsze,
bardzo jestem zadowolona z tych moich futerkowych wigów :)
nie wyglądają jak te profesjonalne,
ale też potrafią dodać lalce uroku
............











i tak dotarłam do końca dzisiejszego albumu,
mam nadzieje , że komuś się podobało ,
jeśli tak to jeszcze kilkanaście innych fotek czeka 
na swoja chwile ujawnienia ;)
(: więc zapraszam na przyszłość :)

a dziś już zmykam do spanka
,więc tym samym 
dObra nOc
............................................................................................
lub 

dZień dObry :)



ps.
to PULLiPoWE cZapUchy :)

w zakładce:
fOr sAle






10 komentarzy:

  1. No, ta panna to rzeczywiście ma magiczne spojrzenie. :D
    Może wigi nie są profesjonalne, ale dużej różnicy to ja nie widzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...blog na pół pisany pokemonem... :)
    Rzeczywiście, oczy ma przecudne. Takie głębokie, pełne i magiczne to spojrzenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest *.* Ma naprawdę fajnego wiga :D

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hipnotyzujące spojrzenie, piękna panna.
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje zdjęcia i to jak na nich pokazujesz swoje lalki. Są takie inne, mają fantastyczne włoski i wszystkie wyglądają tak radośnie. Trudno oderwać od nich wzrok tak hipnotyzują swoją osoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, jak napisała Asia-lalki na Twoich zdjęciach hipnotyzują. Stąd tak często tu zaglądam, jak tylko zetknęłam się z tym blogiem. Widać na blogu prawdziwą zabawę :), radość z posiadania lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. que bonita se ve tu niña ...y la ropa tambien...las haces tu?....

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dzięki dzięki :) :) :) kochane jesteście , bardzo mi miło !!!

    OdpowiedzUsuń