czwartek, 5 czerwca 2014

odwiEdziny NiNy ,,,





wreszcie się zebrałam ...
odwiedzinnki już były hohoho temu ,
 tE fOcie 
są "upamiętnieniem" spotkania naszych pUllipek :)



gwiazdą była oczywiście Nina jak się należy ugościć gościa 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,



 więc nAtasza  przyjęła ją w swoje skromne progi
kulturalnie
siedząc cichutko w cieniu ;)
.......
później wspólnie
dziewczyny pięknie zaprezentowały mOje cZapy
baaaaa..
swoja uroda to one dodały im uroku :)



Nina w swoim nowym wizerunku :)
cieszę się , że Marcie spodobały się moje "inspiracje"



a tu cZapy strasZydełka ;)
z przeznaczeniem dla blYthe .....
ale tA zaprezentuje je dopiero jak ją wycostumuje "/
cZyli ..
coraz częściej zaczynam myśleć ,że na świętego Dygdy ....


noooo ślicznotki pięknie mi pozowały,
a my z Marta mogłyśmy sobie popeplać o naszej wspólnej pasji 
............
fajnie mieć koleżankę w swoim mieście z którą można pogadać o lalkach 
bardzo się cieszę , że zaraziłam ją swOim wariactwem

we dwie zawsze raźniej :)



buziaczki Martusia :)





4 komentarze:

  1. Nina to taki fajny model :D
    Kiedyś chciałam go kupić, ale mi się nie udało...
    Takie pytanko, robisz sama wigi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś marzyłam o Ninie , ale jestem szczęśliwa mając swoją :) tak wigi robię , głównie ze sztucznego futerka :)

      Usuń
  2. Ninka jest przeurocza, zwłaszcza w tych różach mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna fajna , i jest porządna , nie jako dziewczyna tylko jako lalka hahaha .... z lepszego plastyku niż moja , niby ten sam model a inny ,drobniejsza delikatniejsza ..... ślicznotka :)

      Usuń