niedziela, 8 czerwca 2014

cYkam i cYkam ...



a te foty leża w tym kompie 
i czekają aż opróżnię magazynek ;)



stwierdziłam ostatnio , że skoro nie mam możliwości 
robienia plenerowych fotek
i ciągle ubolewam nad brakiem słońca w moim domu 
.........................



to powinnam wykorzystać to co mam,
może i mroczny 
ale specyficzny klimat może mieć swój urok 
:):):):):):)



jestem zadowolona z sesji 
mam nadzieje , że znajdzie się też ktoś 
komu też się spodoba ;)



nAsze Pulipki 
nie są łatwe do fotogrofowania 
te czeszczące obitsu haha
i głowa na obrotach ;)
....................
ale jak się już uda je ustawić 
wychodzą świetnie 
ich plastykowe twarze ożywają


baaaaa
same w sobie są piękne 
więc to rozumie się samo przez się , że pięknie wychodzą :)

mOJa 
ma fabryczny makijaż ,
ale powiem wAm 
w ogóle mnie nie ciągnie żeby go zmienić ,
bo uważam , że moimi maziami 
odebrałabym jej ten urok 
który mnie tak w niej urzekł 




ps.

mam 4 lalki , każda z innego rodzaju ,
choć moim zdaniem - zjawiskowe są żywiczki raczej ,
moje otoczenie uważa Pullipkę za najładniejszą ,
mój mąż też , że to tA jest najładniejsza ,
no jak mówi to facet to chyba coś wie o tym ;)







10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, mają taki klimat. :3 Pullipka rzeczywiście piękna, bardzo lubię ten model. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , bardzo się cieszę ,że się podoba :)

      Usuń
  2. Super zdjęcia, pięknie podświetlona modelka, całość bardzo klimatyczna i ta kanapa...po prostu jest piękna.
    Bardzo mi się podoba sesja. Nie ważne czy w pomieszczeniu czy w plenerze najważniejsze umieć pokazać co się chce, a Tobie się to udało idealnie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh dziekuję , łechtasz moje serce ;) fajnie że się podoba :)

      Usuń
  3. No proszę już 4 :) Piękne klimatyczne fotki :)
    Mnie się tam żywiczki też podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no , wszystkie nasze są ładne oT sedno ;)

      Usuń
  4. muy bonitas las fotos :)....el mueble esta precioso y tus niña hermosa ...me quedo por tu blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias, muy bonito conocerte :):):)

      Usuń
  5. Rzeczywiście zrobiło się trochę mrocznie, ale bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń