wtorek, 24 czerwca 2014

custom Blythe :)



oczywiście 
aMatOrski ;)




TRWAŁO TO hoho I JESZCZE DŁUŻEJ
ale zmusiłam się i już jest ;)


mOja wizja blYhe :)



jeszcze nie ma swojego docelowego body ,
więc głowa nie jest skręcona 
mam nadzieję że nie widać tego na zdjęciach 
czapka trzyma ja w "kupie" ;)


tu z tego miejsca chcę 

szczegÓlnie pOdzIękOwać
MAKARRENIE :)

wspierała mnie duchowo ;)
 i podzieliła się swoim doświadczeniem !!!
tylko dzięki niej zrobiłam w ogóle oczy ,
bo ja nie wiedziałam gdzie co i jak .......
poprowadziła mnie za rączkę ,
to jest wielka rzecz 

POŚWIĘCAĆ SWÓJ CZAS DLA INNYCH :)

DZIĘKUJĘ 
raz jeszcze !!!



...............
ogrodniczki zrobiłam z kawałka nogawki ;)
bardzo mi się marzą takie profesjonalne , ale skarbonka pusta :/
więc muszę zadowolić się tymi 
są trochę śmieszne trochę byle jakie 
ale dobrze , że w ogóle są ;)




podoba się CZAPA ???
mi bardzo ")
ale pomysł niestety nie mój , 
podpatrzyłam troszkę zmodyfikowałam po swojemu .....



żeby nikt nie pomyślał ,że to diabeł 
zrobiłam na grzbiecie grzebień 
chciałam podkreślić jasno i wyraźnie 
tO jesT 

     sMOk  :):):)  




a dlaczego podkreślam

.................. bo dawno temu 
bardzo lubowałam się we wszelkiego rodzaju diabełkach ....

nie nie 
nie tych mrocznych ;)
takich raczej śmiesznych figurkach
były dla mnie zabawne i sympatyczne
robiłam sobie je z gliny
i cieszyły moje oko
........ 

do puki nie dowiedziałam się 
- kim jest diabeł ?
tO potężna pOstać istniejąca naprawdę 
nie jest z bajki
nie jest ani śmieszny ani wesoły ani fajny 
a wręcz odwrotnie
jest symbolem zŁa :/
i co najważniejsze nie jest mi przyjacielski wręcz wrogi .....

kiedy to zrozumiałam odrzuciłam jego wizerunek
i nie chcę kojarzyć rogów z nim ,
tylko ze smokiem ;)



...........................
a wracają do mojego tworzenia , to wyszło jak mi wyszło 
wiadomo że kręcę nosem bo to chciałabym lepiej tamto też ,
usta to była nie lada przeprawa , nie mogłam bardziej wyrzeźbić 
bo mam cienki plastyku i kształt musiałam nadać farbami,
z czego nie jestem zadowolona ,,,,
jeszcze ich nie musnęłam  błyszczykiem ,bo nie jestem jego pewna 
.....................................
bądź co bądź 
staram się cieszyć , że w ogóle ja pomalowałam ,
nie jestem artystką przecież więc 


 nie powinnam narzekać 
tYlkO się cIesZyć , że mAm swOją 
BLYTHE ")

..............................
mogłabym tu pisać i pisać , ale nie będę nawijać makaronu na uszy 
tylko puszczam TE fotki w eter i zmykam do życia ;)
............................





pOzdrOwiOnka
dLa wsZystkIch was i kAżdej z oSobna !!!

:):):):):):):):):)

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło!! Uwielbiam piegowate mordki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć rude i koniecznie piegowate , taki mój hopl ;)

      Usuń
  2. Ale świetny ci custom wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Custom wyszedł świetnie, piegi są genialne i świetnie podkreślają kolor tych uroczych oczek :3. Naprawdę, jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła :-) gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń