czwartek, 8 maja 2014

uKraść cZas ......



"""
BlytHe


mOja sAszeŃka :)
hmmmm czekam i czekam 
a tu dzień za dniem ciurkiem jak piasaek przez dziurkę - leci i leci :/


już się nie mogę doczekać kiedy zrobię jej custom :)
chce jej ściąć też włoski ,bo nie jestem wielbicielką ,aż tak długich
a z drugiej strony mi szkoda ,bo ładne ma te kitki
przebardzo podobają mi się włoski po brodę ,ale chyba się nie odważę
wolę dokupic wymmienny wiG 



ciągle cOś robię innego,
na bogato mam wypołnioną listę : do zRobienia ..
ale jak siedzę tu to jak mam robić hahaa...
więc zmykamy szyć sukieneczke pukisi ;)



2 komentarze:

  1. Ona ma na prawdę piękne te włoski, szkoda by było. Pomysł z zakupem nowych włosków popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie zetnę aż tak , ale trochę skrócić trzeba , bylebym nie przedobrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń