wtorek, 13 maja 2014

tAAA pOwiedziałO się " a "


tO trzeba pOwiedzieć
" bE "



zaczęły się przygotowania do zmiany wizerunku 
wszystko było by fajnie 
gdyby nie ten mój pech ehhhh...



jestem wszechstornnie uzdolniona 
w kwesti partaczenia ,przedobrzania i tego typu historii
chciAłam dObrze a wYszłO jak zawSze ;)

ale tym razem się starałam jak mogę nic nie nabroić
i chyba wyszło jak zawsze :)
.....chyba cościk się podziało z mechanizmiem zmieniającym oczy "/

ale to będę wiedzieć dopiero jak spróbuję ją skręcić 
tylko wolę po customie ,bo się znów boję o to ,że coś mi pęknie ....
jak będę tak skręcać i rozkręcać 

..............

....

zmienie tematykę 
wiecie tak myślę o sobie i innych kobietach 
których mężowie patrzą ,albo 
jak w moim przypadku jeszcze bulą za te zachcianki ,
czy napewno umiejętnie okazałam wdzięczność ,
że pozwala mi starszej pani koło czterdziestki hahaha
bawić sie lalkami ;)

i wiecie co okazałam ,,,,,
 no trochę tylko trochę,ale .... o juz nie złoszczę się aż tak bardzo jak włańcza 
np mecz hehe ....
ooooooo
i dlatego ostatnia fotka 
uzmysłowiła mi jeden fakt 
nie mamy wspólnej pasji może ,bo on jest miłośnikiem ekranu ,a ja nie aż tak
ale co jak co 
" pAtrzymY obOje w tYm saMym kierUnku "

hihi.........


dobra dobra ,czas poszperac w necie 
jak zmyć makijaż blythe ???

.........

bUziacZki  :)






4 komentarze:

  1. Przed ostatnie zdjęcie bardzo mnie rozbawiło :) Masz rację patrzenie w tym samym kierunku to podstawa, nie ważne, że każdy dostrzega coś innego ;)
    Świetnie to ujęłaś :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha , no właśnie ;) również pozdrawiam !

      Usuń
  2. Może tak trochę "od czapy" ale masz imponującą kolekcję kluczy na ścianie :D
    Genialnie to wygląda w połączeniu z ceglaną ścianą :D

    Z dużą się uda, zawsze można pokombinować z mechanizmem, ja musiałam "dosztukować" ten kawałek co mechanizm blokuje, bo chciałam żeby Mati patrzyła w górę i za dużo obcięłam... No cóż, zdarza się ;)
    Uszy do góry, będzie dobrze :D
    Dasz sobie radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczę cię ,kiedy powiem ,że kluczy jest dwa razy więcej niż na zdjęciu ?
      baaa ten dzinks blokujący , delikatnie pinnikiem zeszlifowałam - więc raczej go nie uszkodziłam ,ale jak przykręciłam ponownie odstawał :/ więc z tym też będę mieć hocki klocki ;) ...ale martwić się będę później ....

      Usuń