poniedziałek, 12 maja 2014

pUkiSiOntkO ;)



 mÓj mały szkRabek 
PuKi Fee Ante 

Lilka :)


wYsypiEmy jEj tu troChę fOtek 
................
to jeszcze przed zmianą makijażu



oczywiście musi mieć kilka rodzai wigów,
żeby by nie było ,że tOśka ma a oNa nie ;)
....takie wsponienia po starszej siostrze mi wracają ,
bo zawsze było dla nIej , bo starsza ,a ja młodsza miałam po niej...



wiem jakie tO poczucie niesprawiedliwości
hahaha
więc moim dziewczyną ciuszki zakładam wspólne ,
ale każda musi mieć włoski na zmiane inne ,bo mają inne rozmiary ;)





ale cO jak cO 
pukiśki wyglądają nawet łyse cudnie :)




hehe tu szalony fryz 
mała arystokratka z niej ,
więc wolno jej wszystko ;)
ps.
ten jest na sprzedaż jakby co 
ZAPRASZAM NA fOR sALe :)


tEgo wIga już niestety nie mamy ,
nO cÓż skarbonka była pusta i coś trzeba było oddać,
żeby coś mieć innego :/

aLe focia zOstała :)



tu taka odskocznia z przesadnie cukierkowych fotek
zaczełam fotografować ją inaczej ,
jestem bardzo zadowolona z fotek które powstały w tamtym okresie,
ale przyznaję , były okupione ciężką dolą ....
zniknełam na 3 miecsiące ze świata lalek 
tO musiało być mi naprawdę dziwnie w tym życiu "/




aLe nie ma co wspominać ;)
.......
tO sĄ wspOmnienia 
pIerwsze jej fotki
nic dla niej nie miałam ,
bo nie wiedziałam jak jest mała :)



zrobiłam jej sukieneczkę pOwitalną
wydawała mi się pycia ,
a okazała się za wielka 
haha


o dLatego zanim cOś jej zorganizOwałam
świeciła gOłą pupą ;)



krUszynkA w cZapie tOśki,
nie ma jak cOś skubnąć sTarszej siOstrze ;)



........
Lilka imie zawdzięcza swojej 
sobowturce ;)
w rodzinie mamy śliczną dziewczynkę 
zawsze mówiłam ,że wygląda jak księżniczka eLfów
i jak patrzyłam na pUkiśkę 
przypOminała mi Lilkę
więć tAk zOstało :)


ale kiedy jej zRobiłam kOlejnego wiGa i kitki
coraz bardziej w niej widziałam Pipi
myśłałam o zmanie imienia,
ale pomyślałam ,
że w zdrobnieniu brzmi słodko ,
tylko gdybym chciała ja nazywać normalnie
musiałabym mówić pIpka hehehe ;)



więc zostało jak jest :)
nie cudacze  juz ,bO mam tędęcje dO przedobrzania
i wychodzi jak zawsze :)



oooo
mOja zdOlnOść dO przedObrzania
tO właśnie między innymi
tA  iLość zdjęć;)



jA osobiście lubię blogi z wieloma zdjęciami 
i jak to my ludzie patrzymy na sprawy z własnego punktu widzenia
mi się podoba u kogoś dużo to też daję dużo 
najwyżej jak ktoś się znudzi zamknie moja stonę i już :)


lubie jĄ fotografować ,
bO jest taka posłuszna , jak mówię
stój i się nie ruszaj tO ani drgnie hehe....



nie jak to mój szkrab ,
chce mu zrobic zdjęcie ,
a wiecie co on wtedy robi ,,,
mówię stój a on leci do mnie zobaczyć jak wyszedł 
hmmmmmmm
tylko ,że ciężko jednocześnie pozować i już patrzeć jak się wyszło
........
kiedyś to zrozumie ;)



więc siłą rzeczy lalaki mają więcej fOt niz oN ;)

......
ale co fakt to fakt 
chyba już wystaczy tych zdjęć ;)
......




dziekuję , że dO mnie zaglądacie 
bardzo sie cieszę ,
nie czuję się dzięki temu samOtną pasjOnatką 
kruszynek :)


pOzDraWiaM :):):)
i zapraszam do przyczepiania się dO mnie 



2 komentarze:

  1. Też lubię dużo zdjęć oglądać :) a jak są jeszcze do tego ładne i ciekawe to sama przyjemność :) Lilka jest śliczna :) zazdraszczam takiej pięknej panny :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja równiez pozdrawiam :) właściwie moje największe hobby to fotografia ,ale dała mi możliwość właśnie dzięki lalką :)

      Usuń