poniedziałek, 5 maja 2014

nO tO sTarTujemy .....



......
Little Fee Ante



kiedy ją zobaczyłam po raz pierwszy
oczywiście w internecie
myślałam , że zemdleję
słów mi brak jakie zrobiła na mnie oszałamiające wrażenie



często myślę , że jestem wielką szczęściarą
że ją mam :)



oczywiście trwało to mase czasu
zanim co ...



mase czasu spędziłam 
trzepiąc strone za stroną ,
żeby mieć jakieś pojęcie w ogóle jak ją kupić


aż udało mi sie znaleźć kontakt

z życzliwą osóbką
która poprowadziła mnie za rączkę 
przez świat lalek ;)

jaką jest 
Bovary :)


której już oczywiście dziękowałam
ale muszę jeszcze raz ;)


 bo tO jEj zawdzięczam pOsiadanie tOśki :)


..więc rAz jEszczE ..
dzięki !!!



kupiłam , baa ... ja ja adoptowałam 
hehe



cieszy mOje OkO nieustannie
i mam nadzieję ,że podoba się innym
dlatego się nia chwalę ;)



tu mini reklama
teńczowa bluza jest od :
 Bovary 



a resztę tworzę jA
tAk sObie dziergam albo szyję mini cuszki ;)



tu jest w mOim ulubiOnym wIgu
oczywiście RUDYM
jestem obsesyjnie zakochana w rudych wigach
i chyba mi to nie przejdzie ;)


ale równie bardzo podoba mi sie w samej czapie ;)


tAk czy inaczej ciagle jest dla mnie skarbem :)
......
jesli mnie czyta dziewczyna która o niej marzy 
i robi jej się smutno ,że ktoś ją ma a ona nie 
to wiedź , że ja i wiele innych pasjonatek czuły to samo
zanim nie zdobyły tej swojej wymarzonej 
mi się marzenie o niej spełniło po 2 latach
i tak uważam , że szybko
.....
bo byłam pewna  , że nigdy jej nie zdobędę ;)



tObie też się uda :)

jak już będziesz mieć lalkę 
i stukać po klawiszach na swoim blogu
też będziesz wspominać 
że wydawało się ,że nigdy ...........



tO całe mY pasjOnatki
nie zastanawiamy się - czy ?
tYlkO - kiedy ?



trzymam kciuki za wAs 
żeby każda wymarzona była wAsza :)


bO oczywiście lubię jak Wy 
chwalicie się swoimi skarbami :)



żałuję tylko , że tak póżno je odkryłam 
bo czas w wieku dorosłym 
mija ciurkiem
.........



najwazniejsze jednak ,że udało mi się odkryć 
moją pasje
daje mi 
"kopa energetycznego" 



i łączy w sObie wszystkO
cO kOcham

lAlKa +  twOrzEnie + apAraT  = jA 




mimo tego ,że mam tylko zwykły automacik
i wszystkie zdjęcia muszę kadrować wprost na lallkę,
żeby wyraźnie zdjęcie wyszło 
i tak jestem zachwycona
żę mogę tO robić :)


4 komentarze:

  1. Ona jest po prostu boooska!!
    Kocham ten pyszczek :D
    Na pewno będę tu często zaglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczny i pozytywny post :) Tośkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ! ..... bałam się czy nie przynudzam wywodami ;)

      Usuń