środa, 14 maja 2014

mOje widZi Mi siĘ



      ŁoŁ DizAJn PRZEDSTAWIA ")



pUKI fEE aNTE

w nOwym wizERunku 
..... ale oczywiście chwilowym .....


wymyśliłam sobie czapcie z niby-wigiem ;)
został mi dosłownie kawalątek futerka ,
ale jak miałam wyrzucić ,
to taki śliczny kolor :)


i wreszcie skończyłam sukieneczkę :)
nakombinowałam się ,
bo ciagle sweterki były za duże
ale wpadłam na eugenialny  pomysł ;) 
wiązania z tyłu i jest dopasowana 

ps.
czapcia będzie na pewno za jakiś czas na sprzedaż 
gdyby komuś się spodobała 


ona ma tak boskie zielone oczyska ,
że nie mogę się napatrzeć
...........
dlatego wam też muszę jE pOkazać ;)




to zdjęcie bez moich wydziwianek 
ale nie do końca mi się widzi,
bo w tym miejscu słońca nie uraczę "/


ale przecież nie przestane przez to fotografować ;)
... jak ktoś ma ogródek i może pocykać w naturalnym świetle,
powinien się cieszy ,
bo np. jA żeby zrobić w naturze
będę musiałabym specjalnie jechać na działkę 
zapakować moje szkraby....
a nie jest to pojedyńcza sprawa z transportem ,
boje się , że zniszczy się makijaż :/
trochę nad nim posiedziałam ,
szkoda by było gdyby cościk zeszło 




dLatego kOmbinuję w dOmu,
łapię słońce dOsłOwnie zA oGon,
bO ostatnimi czasy
gniewa sIe na nas i siedzi za pierzyną chmór 
ehhhhh....



kOcham pRomienie sŁońca
nIe tylko dLa fotek,
aLe lUdzie są wtedY weselsi 

i jA oczYwiście teŻ :)



8 komentarzy:

  1. Lala wygląda fantastycznie w tej wigo-czapie, a sukienka super pomysł, nie wspomnę już o wykonaniu. Całość fantastyczna, pomysłowa i spójna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny, mały krasnalek. *-* Taka piękna... I sliczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze Pukinsiątko. Super blog. Dziękuję za wizytę u mnie. Będę wpadać częściej-dodaję twój blog do listy czytelniczej. Niestety na razie wystąpił jakiś błąd i nie mogę dodać się do obserwatorów, więc spróbuję innym razem ;-)
    Ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Wpisywanie za każdym razem jakiś cyferek jest nieco irytujące ;-)
    Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to robi się to tak:
    1. Klikamy w ustawienia (ikonka klucza ręcznego po lewej stornie)
    2. Posty i komentarze
    3. w celu wyłączenia weryfikacji obrazkowej zaznaczamy opcję "NIE"
    Pozdrawiam ^^
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za informację ! widzę ,że mam trochę coś nie tak z tymi ustawieniami , bo już np. tą obrazkową wpisywankę eliminowałam :/ dzięki za info wiem jest to irytujące ,zgadzam się ;) POZDRAWIAM :)

      Usuń