czwartek, 29 maja 2014

Litte fEE anTe @ Puki fEE aNte




9 dni nie maiłam internetu :/
a narobiłam tyle fot przez ten czas,
że muszę je teraz dosłownie wysypywać ;)


'''''''''
mam też taką prośbę do wAs,
bo cościk mi tu nie gra na blogu ,
chciałabym żeby mi się wyświetlały na głównej 
wAsze nowe posty ,
a tu duuuu...a ;)
nie ma tego 
ustawiał co trzeba , zapisywałam itd .... i nie ma "?


jestem czasem tak lewa w tych sprawach 
może coś poknociłam ,
albo nie zrobiłam wszystkiego 
.........
może ktoś coś wie 
byłabym wdzięczna za pomoc :):):)


i dawajcie mi znać o gAfacH :)
.....ja się nie pogniewam ....

......

a tU mini zApOwiedź ,
niebawem istny cZapOland .....
aaaaaaaaaaa
tEn kitEk i czApa 
są na sprzedaż 
każde po 49 zł 


2 komentarze:

  1. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :) tak tu ciepło i kolorowo :)
    W sprawach technicznych bloga nie pomogę ;) nie znam się.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bardzo miłe ,że komuś się u mnie podoba ,dzięki :)

      Usuń