piątek, 9 maja 2014

czAs nA PUlliP !


OtO panna PUlliP :)
nAtasza



pozbierałam fotki ze swojego pierwszego bloga - pinGera
http://antosia38.pinger.pl/



wiem wiem trochę przesadzony fryz ,
ale ja się lubuję w rozczochrańcach ;)


tAka zbuntOwana nAstolatka ;)


tEn RUDY wiG jest już docelowy,
aLe nie ukrywam , bardzO lubię zmiany,
mOnOtOnia nie jest dla mnie


więc pewnie kiedyś
mogę zachorować na inny ,,,
choć ten mOim zdaniej jest idealny i raczej go nie oddam :)



sukieneczka oczywiście druciana
cościk albo mam obsesje na włóczkowe fatałaszki ,
albO


to ,że na maszynie średniO 
lubię szyć,
w OgÓle jestem samOukiem 
i nie wszystko rObi mi się łatwo,,,,,


a z drutami jadę w lewo w prawo i jest ;)


ale ale ale nie mówię że nie szyję , bo szyję :)
...............
tylko ,że sympatyzuje w prostych srojach ,
na szczęście bo sukienki z żabotami
to nie moja specjalność ;)

to pozostawiam innym a ja ewentualnie odkupię ;)


i tO by było na tyle w prezentacji PUlliP







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz